Zasady przyjmowania Pacjentów ujęte poniżej funkcjonują w naszym Gabinecie od kilku lat. Dobrze zorganizowana praca daje możliwość wykonywania świadczeń stomatologicznych na poziomie satysfakcjonującym w najwyższym stopniu zarówno Pacjenta, jak i cały personel Gabinetu.

  • Wizyty można umawiać  osobiście w gabinecie, telefonicznie  oraz przez osoby trzecie 
  • Rejestracja  czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 -20:00 
  • Dzień przed umówionym terminem wizyty, kontaktujemy się z Pacjentem telefonicznie lub wysyłamy  SMS-a z prośbą o jej potwierdzenie. (Wizyty poniedziałkowe potwierdzamy w piątek)
  • Pacjent winien do godziny wyznaczonej w wiadomości sms potwierdzić swoją obecność. Brak potwierdzenia (wiadomość sms lub telefon), traktowane jest jako odwołanie wizyty. Termin taki jest automatycznie anulowany i proponowany pierwszemu pacjentowi  z listy pacjentów oczekujących. 
  • Nie pojawienie się pacjenta na wcześniej potwierdzonej  wizycie skutkuje odpowiednim wpisem w karcie pacjenta.
  • W przypadku gdy wiedzą Państwo, iż wizyta nie będzie mogła się odbyć w ustalonym wcześniej terminie, bardzo prosimy o informację z wyprzedzeniem. Umożliwi nam to zaplanowanie tego czasu i zaoferowanie go innym, oczekującym pacjentom, a Państwu dopasowanie innego pasującego  Wam terminu.
  • W przypadku leczenia wymagającego rezerwacji więcej niż 2 godzin pracy lekarza w ciągu jednego dnia, konieczne będzie wpłacenie zaliczki w wysokości 100 zł, za każdą rezerwowaną godzinę.
  • W przypadku dwukrotnego przełożenia terminu wizyty, bez zachowania zasad odwoływania wizyt, Pacjent zobowiązany jest uiścić opłatę rezerwacyjną w wysokości 100 zł, celem zarezerwowania kolejnego terminu. Płatności można dokonać  gotówką lub kartą w Gabinecie oraz przelewem na numer rachunku 95 1440 1068 0000 0000 1437 7317.
    W przypadku płatności przelewem, możliwość rezerwacji po wcześniejszym przesłaniu potwierdzenia na adres e-mail: rejestracja@novodent.com.pl. W przypadku przybycia Pacjenta na umówioną wizytę o w/w kwotę  zostanie pomniejszony koszt wizyty, w sytuacji  nie stawienia się Pacjenta w/w kwota pokrywa koszty zarezerwowanego czasu pracy Gabinetu.
  • Spóźnienia na wizytę powyżej 15 minut są traktowane jako rezygnacja z wizyty. Po tym czasie przyjmowany jest kolejny zapisany Pacjent. 
  • Oprócz wykonania zaplanowanych na dany dzień zabiegów możemy przyjąć ponadplanowo wyłącznie Pacjentów z powikłaniami bólowymi powstałymi w trakcie aktualnie prowadzonego w naszym Gabinecie leczenia (kanałowego, protetycznego lub chirurgicznego). Pozostałe osoby wymagające pilnej interwencji lekarskiej zapisujemy na najbliższy wolny termin lub na listę rezerwową, ewentualnie kierujemy na PRYWATNY ostry dyżur stomatologiczny gdzie zostanie udzielona doraźna pomoc. 
  • Szanując Państwa czas dokładamy wszelkich starań, aby Pacjenci byli przyjmowani zgodnie z wyznaczonym grafikiem. Niestety, czasami ze względu na specyfikę świadczonych przez nas usług, niektóre zabiegi przedłużają się z powodów nieprzewidzianych. Prosimy Pacjentów o wyrozumiałość i o przygotowanie się na ewentualność kilkunastominutowego opóźnienia. W miarę możliwości powiadamiamy Pacjentów telefonicznie o zaistniałym opóźnieniu. 
  • W przypadku planowanego kompleksowego leczenia protetycznego konieczne będzie wpłacenie przez Pacjenta 30% zaliczki, na pokrycie kosztów leczenia (kwota nie uwzględnia kosztów powstałych na skutek, nie odwołania zgodnie z zasadami umówionej wizyty). 
  • Na pierwszą wizytę rezerwujemy dla Pacjenta maksymalnie 1h.  Dłuższe zabiegi muszą być poprzedzone konsultacją w Gabinecie, a o czasie potrzebnym na wykonanie zabiegu decyduje wyłącznie lekarz. 
  • Przed pierwszą wizytą pacjent proszony jest o przybycie 10-15 minut przed planowaną godziną w celu zapewnienia  czasu na wypełnia karty informacyjnej oraz rejestrację. 
  • Pamiętaj, żeby na wizytę zabrać ze sobą dokument potwierdzający tożsamość oraz jeśli posiadasz dokumentację medyczną  wcześniejszego leczenia.
  • Na pierwszej wizycie zbierany jest wywiad stomatologiczny oraz odbywa się badanie, po którym lekarz przedstawi Pacjentowi plan leczenia. 
  • Uzupełnieniem badania jest  zdjęcie pantomograficznego całego uzębienia. Jeśli posiadają Państwo takie prześwietlenie wykonane maksymalnie 1 rok wcześniej, prosimy o przyniesienie go na wizytę.  Jeśli nie, zostanie wykonane na miejscu.  
  • W dniu wizyty Gabinet wystawia na prośbę Pacjenta rachunek imienny, na którym widnieją dane osoby leczonej oraz dane nabywcy. Chęć uzyskania rachunku imiennego prosimy zgłaszać przed wizytą.
  • Przed wizytą rodzice/ opiekunowie powinni przygotować dziecko opowiadając mu o tym, jak ważne jest leczenie zębów i wcześniejsza profilaktyka oraz w sposób jasny i prosty powinni opisać  jak wygląda wizyta u dentysty. Dziecka nie należy straszyć ani okłamywać.
  • Dzieci podczas wizyt w gabinecie dentystycznym muszą mieć poczucie bezpieczeństwa i powinny zaufać swojemu dentyście. Najlepiej, jeżeli zabiorą ze sobą ulubioną zabawkę lub ukochanego pluszaka, który doda im otuchy i pewności, w tak stresującym momencie.   
  • Na pierwszą wizytę rezerwujemy dla Pacjenta maksymalnie 0,5h.  Dłuższe zabiegi muszą być poprzedzone konsultacją w Gabinecie, a o czasie potrzebnym na wykonanie zabiegu decyduje wyłącznie lekarz. 
  • Na pierwszą wizytę pacjenci niepełnoletni  musi przyjść pod opieka opiekuna prawnego. 
  • Na pierwszą wizytą prosimy o przybycie 10-15 minut przed planowaną godziną w celu zapewnienia  czasu rodzicowi / opiekunowi na wypełnia karty informacyjnej oraz rejestrację. W tym czasie dzieci mogą skorzystać z  przygotowanego dla nich  kącika. 
  • Rodzic/opiekun prawny na wizytę musi zabrać ze sobą dokument potwierdzający jego tożsamość, PESEL  dziecka oraz dokumentację medyczną  wcześniejszego leczenia jeśli taką posiada. 
  • Na pierwszej wizycie zbierany jest wywiad stomatologiczny oraz jeśli to możliwe odbywa się badanie, po którym lekarz przedstawi plan profilaktyki lub leczenia w zależności od potrzeb. 
  • Pierwsza wizyta dziecka nie zawsze kończy się badaniem, czasami jest wizytą typowo adaptacyjną, na której mały pacjent  zapoznaje się z gabinetem i narzędziami jakimi pracuje stomatolog. 
  • Wiemy jak ważne dla dzieci są pochwały, dlatego każda wizyta kończy się nagrodą niespodzianką, którą dzielny pacjent sam może sobie wybrać. 

W związku z ograniczaniem czasowym  Gabinetu nie zawsze proponowany przez przez nas termin Państwu odpowiada,  dlatego dla Państwa wygody prowadzimy Listę Pacjentów Priorytetowych. Pacjenci wpisani na tę listę, są na bieżąco informowani o zwalniających się, pasujących do ich oczekiwań terminach wizyt. Umożliwia to przyśpieszenie wcześniej wyznaczonego terminu wizyty. 

Umów wizytę